2023.
Kampus DHFR, odnosno Kampus Društva hrvatskih filmskih redatelja, je radionički i filmski program za studente. Na osmom Kampusu polaznike očekuju radionice kroz koje će istraživati alate i tehnike koje svaki mladi filmaš mora usvojiti i niz zanimljivih predavanja vrhunskih profesionalaca. Kao i svake godine, Kampus predstavlja filmske škole iz regije i svijeta uz projekcije studentskih filmova. Iz prve ruke ćete od studenata moći saznati sve o uvjetima upisa, načinima rada i svim tajnama i trikovima koje će otvoreno i iskreno podijeliti s vama.
PREDAVANJA I RADIONICE
Case Study: VideoBox ili kako napraviti seriju za nula eura
U ovoj studiji slučaja istražit ćemo kako napraviti seriju s nula troškova i objasniti zašto smo se upustili u taj poduhvat. Razgovarat ćemo o procesu nastanka ideje za seriju, izradi pojedinih epizoda i procesu pisanja. Posvetit ćemo se i budućnosti serijala; npr. je li moguće da no budget serijal zaživi na hrvatskim malim ekranima? Postoji li publika koja žudi za sadržajem za mlade koji kreiraju mladi? Koliko su danas društvene mreže bitne za promociju i stvaranje vidljivosti? Kako započeti profil s nula pratitelja? Raspravljat ćemo i tko uopće gleda televiziju u Hrvatskoj i koje su ključne komponente za privlačenje mlade publike. Dotaknut ćemo se i teme apsolutne no budget produkcije u kojoj ljudi sudjeluju isključivo zbog ljubavi prema filmu. Polaznici će imati priliku naći odgovore na ova i mnoga druga pitanja i razgovarati o budućnosti ovakvih novih formi s autorima serijala Markom Bičanićem, Karlom Vorihom, Davidom Bakarićem i Ivorom Lapićem.
MASTERCLASS NEVIO MARASOVIĆ: Kako napraviti veliki film s malim budžetom?
Nevio Marasović će s polaznicima Kampusa DHFR podijeliti svoje iskustvo snimanja niskobudžetnog dugometražnog filma Vis-À-Vis, koji je koštao manje od pet tisuća eura, a osvojio je niz velikih nagrada u svijetu i ugledni časopis Cineuropa ga je proglasio jednim od tri najbolja europska filma 2013. godine.
Nevio Marasović diplomirao je režiju na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Njegov dugometražni prvijenac The Show Must Go On osvojio je niz nagrada na festivalu u Puli uključujući Brezu za debitanta i Oktavijana za najbolji film po izboru kritike. Kao redatelj potpisuje filmove Vis-À-Vis, Goran i Comic Sans. Snimio je i režirao humorističnu seriju Instruktor.
MASTERCLASS TOMISLAV PAVLIC: Umijeće trailera
Filmski traileri su zahtjevna forma jer u kratkom vremenskom periodu, u minutu do dvije, nastoje sadržajno i estetski predstaviti film potencijalnoj publici i navesti je da se zainteresira za njega. Filmski montažer Tomislav Pavlic govorit će o iskustvu rada na trailerima, a u razgovoru sa studentima analizirat će njihovu strukturu i način na koji komuniciraju ideju, emociju i smisao filma.
Tomislav Pavlic diplomirao je filmsku montažu na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Filmografija mu sadrži tridesetak dugometražnih igranih filmova te više kratkih filmova i TV serija. Za svoj rad nagrađen je s pet Zlatnih arena na Pulskom filmskom festivalu te dvije nagrade na Danima hrvatskog filma. Dopredsjednik je Društva hrvatskih filmskih montažera i član Europske filmske akademije.
RADIONICA: Old school efekti snimanja u suvremenom filmu: Minijature, forced perspective, sfx
Ova dvodnevna filmska radionica prilika je da mladi filmaši otkriju tajne postizanja “hollywoodskog izgleda filma” s malo sredstava. Prvi dan obuhvaća prezentaciju radova i prikazivanje filmova uz praktične vježbe korištenja in-camera efekata, back projekcije, rasvjete i tekstura. Drugi dan se fokusiramo na teoriju snimanja maketa s analizom kadrova i finalnih kompozita te praktično
snimanje probnih kadrova. Oba dana uključuju prikazivanje filmova Slice of Life i Splashback s making of materijalima te praktičnu primjenu trikova korištenih u tim filmovima. Radionica je idealna za one koji žele proširiti znanje o filmskoj produkciji i postići visokokvalitetne rezultate s ograničenim resursima.
Slice of Life je kratkometražni SF triler Dina Juliusa i Luke Hrgovića. Oduševio je gledatelje distopijskim vizualima, narativom bez dijaloga i korištenjem minijatura i modela umjesto visokobudžetnih efekata. Film je inspiriran klasicima poput Blade Runnera. Splashback je smješten u NASA-u tijekom prvog slijetanja na Mjesec. Radnja prati smušenog nadglednika skladišta, Georgea Lossera, koji dizajnira prvu mrežicu za pisoar na svijetu.
Dino Julius je radio na više od 300 domaćih i međunarodnih reklamnih projekata i nekolicini kratkih filmova kao redatelj i scenarist. Film Slice of Life – koji je surežirao s Lukom Hrgovićem – osvojio je brojne nagrade na prestižnim filmskim festivalima.
Luka Hrgović diplomirao je 2011. godine na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu, Odsjek animiranog filma i novih medija. Bavi se režijom, vizualnim efektima i postprodukcijom na reklamama, glazbenim spotovima i filmovima.
DEBATNI KLUB S JURICOM PAVIČIĆEM
Debatni klub je već godinama dio svakodnevnog programa festivala. Riječ je o dnevnom terminu rasprave u kojem gosti i posjetitelji uz moderaciju kritičara i profesionalaca raspravljaju o filmovima na festivalu. Debatni klub svake godine vodi filmski kritičar, pisac i novinar Jurica Pavičić uz podršku još nekog od kolega iz struke. Od kad je pokrenut Kampus prirodno je Debatni klub postao dio tog programa i u njemu za vrijeme festivala svakodnevno sudjeluju polaznici radionice.
Jurica Pavičić je filmski kritičar i kolumnist različitih novina. Kao književnik debitirao je romanom Ovce od gipsa, po kojem je snimljen film u režiji Vinka Brešana. Uslijedili su romani Nedjeljni prijatelj, Minuta 88, Kuća njene majke itd. te zbirke priča Brod u dvorištu i Skupljač zmija, a po priči Patrola na cesti snimljena je i nagrađivana kriminalistička miniserija u režiji Zvonimira Jurića.
Roman Crvena voda osvojio je brojna domaća priznanja te doživio iznimnu recepciju u Francuskoj gdje je 2021. dobio nagradu za najbolji strani krimić i najbolji kriminalistički roman europskog autora. Pavičić je jedan od selektora Glavnog programa Cinehilla.
PREDSTAVLJANJE FILMSKIH ŠKOLA
AKADEMIJA DRAMSKE UMJETNOSTI (ADU), ZAGREB
Moj Nikola, Martina Marasović (22′)
Aleksandar, Vida Skerk (29’)
TOI WHAKAARI: NEW ZEALAND DRAMA SCHOOL, WELLINGTON
La Petite Mort, Louis Sutherland (11`)
The Manifesto, Louis Sutherland (6’)
The Usher, Louis Sutherland (11’)
Orbit, Charley Draper (6’)
Marching, James Ashcroft, Hayley Sproull (14’)
SVEUČILIŠTE VERN, ZAGREB
Žrvanj, Korina Husnjak (17’)
Nemo traži roditelje, Max Kostelac (18’)
Moteli i ostale stvari, Patrizija Karadjole (17’)
FAKULTET DRAMSKIH UMETNOSTI (FDU), BEOGRAD
Samo ovaj svet, Petar Lakić (11’)
Razglednice mojoj majci, Maya Janković (12’)
Mamut, Đorđije Petrović (19’)
Kao ti, Neda Živanović (13’)
UMJETNIČKA AKADEMIJA U SPLITU (UMAS)
Cimerica, Jadran Parunov (24’)
Incubus, Tomislav Miletić Rottoloni (9’)
Priroda i društvo, Julio Juraga (10’)
AKADEMIJA ZA GLEDALIŠČE, RADIO, FILM IN TELEVIZIJO (AGRFT), LJUBLJANA
Jogi and a Box, Aron Horvath (18’)
Otava, Lana Bregar (15’)
And the Night Remained, Anže Grčar (9′)
Ines, Alen Rivić (18′)
2022.
Kampus Motovun je radionički i filmski program za studente. Na sedmom Kampusu polaznike očekuju radionice kroz koje će istraživati alate i tehnike koje svaki mladi filmaš mora usvojiti i niz zanimljivih predavanja vrhunskih profesionalaca. Kao i svake godine, Kampus predstavlja filmske škole iz regije i svijeta uz projekcije studentskih filmova. Iz prve ruke ćete od studenata moći saznati sve o uvjetima upisa, načinima rada i svim tajnama i trikovima koje će otvoreno i iskreno podijeliti s vama.
Kampus Motovun se organizira u suradnji s Društvom hrvatskih filmskih redatelja.
PREDAVANJA I RADIONICE
Andreja Hamović: Fotografija kao početni kadar filmskog snimanja
Snimanje filma zahtjeva dosta razmišljanja unaprijed. Taj kreativni proces je ono što je zajedničko fotografiji i filmskom snimanju. Kako fotografski kadar može evoluirati u početni filmski kadar? Andreja Hamović je beogradski snimatelj. Radio je na mnogim projektima i predaje već više od deset godina. Voditelj je Filmskog odsjeka na Institutu SAE u Beogradu.
Jurica Pavičić: Debatni klub
Debatni klub je dnevni termin rasprave u kojem gosti i posjetitelji festivala uz moderaciju kritičara profesionalaca i selektora Jurice Pavičića raspravljaju o filmovima koji se prikazuju u programu.
Mo Harawe: Produkcija kratkog filma – Nemoguća misija
Mo Harawe je strast za filmom otkrio u umjetničkoj školi u Somaliji. Od 2009. godine živi u Austriji. Njegov kratki film Life On The Horn osvojio je posebno priznanje žirija u Locarnu 2020. godine. Autor je scenarija za nekoliko igranih filmova; scenarij za To Mogadishu osvojio je nagradu Dor na festivalu Diagonale 2016. godine, a 2019. dobio je prestižnu stipendiju za razvoj filma na kojem trenutačno radi, The Village Next to Paradise. Njegov novi kratki film Will My Parents Come to See Me premijerno je prikazan ove godine u Berlinu, a na festivalu Vienna Shorts osvojio je nagradu za najbolji film. To ga kvalificira za Akademijinu nagradu i za Europsku filmsku nagradu.
Midhat Ajanović: Estetika dugog kadra Roya Anderssona
Midhat Ajanović Ajan je profesor, pisac, karikaturist, filmski autor i teoretičar rođen u Sarajevu 1959. godine. Diplomirao je novinarstvo u Sarajevu i učio animaciju u Studiju za crtani film Zagreb filma. Od 1994. živi u Švedskoj, gdje je doktorirao s filmološkom tezom i gdje predaje povijest, teoriju i estetiku filma i animacije. Radio je kao organizator i umjetnički direktor na brojnim filmskim festivalima, a za svoj rad nagrađivan je na uglednim festivalima i izložbama. Animafest Zagreb dodijelio mu je 2010. nagradu za poseban doprinos proučavanju animiranog filma.
Klaudija Čermak: Kako svladati i preživjeti VFX
Klaudija Čermak, Riječanka u Londonu, radila je kompjutorski generirane vizualne efekte na raznim velikim produkcijama. Na primjerima iz svoje karijere izložit će što se sve danas može u svijetu CGI-ja. Neki od filmova na kojima je radila: Harry Potter i darovi smrti, Harry Potter i odaja tajni, Troja i Praščić Babe u gradu. Bila je i članica Millfilmova tima za vizualne efekte koji je dobio Oscara za rad na Gladijatoru Ridleya Scotta. Budući da predaje na školi za računalne grafike, polaznicima će pričati i o mogućnostima školovanja.
PREDSTAVLJANJE FILMSKIH ŠKOLA
Akademija dramske umjetnosti Zagreb (ADU)
Palikuća, David Gašo (12’, 2021)
U šumi, Sara Grgurić (17’, 2020)
Jesen našeg ljeta, Karlo Vorih (29’, 2021)
Akademija scenskih umjetnosti Sarajevo (ASUS)
Bjelko, Almir Zoletić (27’, 2021)
Otplitanje, Mina Vavan (12’, 2021)
Zašto ne zaplešete?, Isidora Ratković (24’, 2021)
Akademija za kazalište, radio, film i televiziju, Sveučilište u Ljubljani (AGRFT)
Otava, Lana Bregar (2021, 14’36’’)
Sprintaj mi ljubezen / The Password Is Love, Sara Polanc (2021, 21’)
Alzheimer Cafe / Alzheimer Cafe, Martin Draksler (2019, 18’)
New York University Abu Dhabi, United Arab Emirates
T(h)rust, Vid Milaković (11’, 2022)
SAE Institut Beograd
Longings, Stefan Živković (14’45’’, 2022)
University of Hertfordshire (UH)
Bury The Hatchet, Jacob NicoKatz, (20’, 2021)
Where Were You In 1991?, Tea Štaba (9’, 2021)
Sense of Tumor, Sophia Buraia (15’14’’, 2021)
Eostre, Sam Saxby (10’29’’, 2021)
Sveučilište Vern
Sotonac, Tin Mihaljević (10’32’’)
Konsonanca, Sebastian Kobas (24’16’’)
Soba bez neba, Juraj Špoljar (16’)
2021.
Prijave za festivalsku filmsku radionicu primaju se do 4. srpnja
Želite da vaš film što prije zaigra na Motovun Film Festivalu, ali ga još niste snimili? Ili imate neke filmove, ali bi mogli biti duži i bolji?
Kampus Motovun osvježavajuća je i ležerna ljetna radionica za vas, kojom Motovun Film Festival već šestu godinu za redom otvara vrata filmašima budućnosti – jer kroz Kampus prošlih je godina prošlo 255 polaznika iz 10 zemalja i 20 filmskih škola!
Kampus je koncipiran kao švedski stol s kojeg svatko može uzeti ono što mu se najviše dopada: predavanja iskusnih profesionalca, praktične radionice i razgovore o filmu s vodećim filmskim kritičarima, sve s ciljem da se boravak na brdu filmova iskoristi za stjecanje novih znanja i korisnih poznanstava.
Ove godine od 27. do 31. srpnja očekuje vas zanimljiva VR radionica čiji je 3D svijet inspiriran velikim Federicom Fellinijem, predavanja o temama i dilemama koje muče svakog filmaša koji tek treba uzletjeti. I ono najvažnije – učite od svojih kolegica i kolega; studenti predstavljaju svoje filmske škole i edukativne programe, razmjenjuju iskustva i jedni druge upućuju kako proširiti svoja filmska znanja. Predstavljanje škola, koje rade studenti za studente, prati i prikazivanje studentskih filmova. Zato je motovunski Kampus inkubator budućih filmskih projekata, te mjesto stvaranja novih korisnih poznanstava i iskustava.
U skladu sa svim epidemiološkim mjerama i preporukama, i u Kampusu moramo paziti da nas ne bude previše, pa će broj polaznika biti ograničen. Prijavite se što prije, pošaljite nam životopis i kratko motivacijsko pismo (u kojem obrazlažete što vas zanima u filmu i zašto želite sudjelovati na radionici do 1000 znakova s razmakom)
I sve to pošaljite na e-mail adresu: studenti@motovunfilmfestival.com
Prijaviti se mogu:
- studenti filmskih škola iz Hrvatske i regije
- studenti škola koje imaju filmske kolegije
- mladi filmaši i budući studenti
- mladi filmski teoretičari/kritičar
Nudimo:
- besplatni smještaj u festivalskom kampu
- besplatnu akreditaciju za festivalske programe i projekcije
- predstavljanja domaćih i stranih filmskih škola i njihovih filmova
- prijavite svoj film i predstavite svoju školu ili saznajte sve o školi koju biste htjeli upisati te kako u tome uspjeti
Rok za slanje prijave je 4. srpnja/jula. Broj mjesta je ograničen, pa požurite s prijavama! Odabrani polaznici bit će obaviješteni najkasnije do 8. srpnja.
2020.
Kampus se održava za vrijeme Motovun film festivala uz praktične radionice i jednim do dva predavanja dnevno o temama koje se obično ne pokrivaju u redovnim filmskim školama. Zadnjih mjeseci se više nego ikad pokazalo koliko su u svakodnevnom životu značajne nove tehnologije koje se isto tako primjenjuju i u filmskom stvaralaštvu, zato su predavanja i radionice koje vode filmski profesionalci iz raznih područja, orijentirani u tom smjeru. Zbog ovogodišnje situacije, kampus Motovun održava se od 4.-6-9-2020. u Laubi za vrijeme Motovuna u Zagrebu. Pošaljite životopis i kratko motivacijsko pismo s obrazloženjem zašto želite sudjelovati na radionici (do 300 znakova s razmakom) na e-mail adresu: studenti@motovunfilmfestival.com. Rok za slanje prijave je 15.7. Broj mjesta je ograničen pa požurite s prijavama! Odabrani sudionici bit će obaviješteni najkasnije do 20.7.
RADIONICA- KAKO NAPRAVITI ANIMIRANI FILM, ANTONIJA VELJAČIĆ
Dvodnevna radionica animiranog filma koja se sastoji od teorijskog i praktičnog dijela. Tijekom uvodnog predavanja polaznici će se upoznati s povijesti animacije, od prvog komercijalno uspješnog animiranog filma Dinosaur Gertie (Gertie the Dinosaur, 1914.) do danas. Dobit će uvid i u same korake produkcije animiranog filma, od pisanja scenarija, crtanja storyboarda, animacije i kompozitinga, do snimanja glazbe i zvukova. Tijekom praktičnog dijela radionice polaznici će izraditi animirani promotivni film za Motovun 2021. Prvi će dan biti posvećen osmišljavanju i razvoju priče, dok će se drugi dan raditi na animiranju u tehnici stop-animacije. Antonija Veljačić nezavisna je animatorica koja živi i radi u Hrvatskoj. Studirala je animaciju i nove medije na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu. Od 2014. godine radila je na brojnim animiranim projektima, uglavnom u tehnici 2D-animacije i lutka-filma. U suradnji sa Zagreb filmom vodi edukativnu radionicu Mala škola crtanog filma za djecu i odrasle te održava radionice za djecu diljem Hrvatske.
PREDAVANJA
HIBRIDNE FILMSKE FORME U PRAKSI- IGOR BEZINOVIĆ & IVANA PIPAL
Redatelji Igor Bezinović i Ivana Pipal održat će predavanje o procesu rada na filmu Mikrokazeta – najmanja kazeta koju sam ikad vidio. U sklopu predavanja govorit će o fazama pretprodukcije, produkcije i postprodukcije. Posebnost ovog filma (koji se prikazuje na Motovunu u sklopu programa Motovunski kratki) u njegovoj je hibridnoj formi u kojoj se susreću dokumentarni, animirani, igrani i eksperimentalni rodovi. Mikrokazeta je nastala izvan uobičajenog procesa rada na filmu, stoga studentima filma može poslužiti kao poticaj da istražuju različite pristupe filmskom mediju. Uz projekciju filma, polaznici će dobiti uvid u radni teaser i storyboard, a saznat će više i iskustvu autora na radionici AniDox u Danskoj. Naučit će više o metodi režiranja u paru kao i suradnji s članovima ekipe ispred i iza kamere. Igor Bezinović diplomirao je filozofiju, sociologiju i komparativnu književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu te Filmsku i TV režiju na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. Režirao je četrnaest kratkometražnih i dva dugometražna filma: dokumentarni film Blokada (2012.) i igrano-dokumentarno ostvarenje Kratki izlet (Pulski filmski festival 2017. – Velika zlatna arena za najbolji film, Zlatna arena za oblikovanje zvuka). Ivana Pipal diplomirala je animirani film i nove medije na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu. Najčešće se izražava se kroz ilustracije, knjige, animacije, film i video. Dio je umjetničkog kolektiva Ljubavnice koji spaja umjetnost i znanost. Svoje radove redovito izlaže na samostalnim i grupnim izložbama, a režirala je i animirala nekoliko kratkih filmova i videa
DOKUMENTARNI FILM: OD IDEJE DO SNIMANJA- ANDREJ KOROVLJEV
Koristeći svoja iskustva prilikom snimanja srednjometražnog dokumentarnog filma Godine hrđe i dugometražnog filma Tusta, redatelj Andrej Korovljev održat će masterclass o procesu izrade dokumentarnog filma. Fokus će biti na dramaturgiji dokumentarnih filmova koji tematiziraju sadašnjost ili prošlost, različitim strukturama kratkog, srednjeg i dugog metra, problemima s kojima se autor može susresti za vrijeme produkcije i kako se s njima nositi prilikom realizacije projekta. Andrej Korovljev je studirao filmsku režiju na Westminsterskom sveučilištu u Londonu. Godine 2000. vratio se u Hrvatsku gdje nastavlja djelovati umjetnički i komercijalno, snimajući reklame, glazbene spotove, kratkometražne igrane filmove i dokumentarne filmove. Za svoj je rad osvojio niz priznanja, uključujući dva Porina i Oktavijana. Njegov film Godine hrđe prikazan je i nagrađen na brojnim međunarodnim festivalima, dok je dugometražni dokumentarni film Tusta pogledalo više od 15 000 gledatelja u regiji. Dugogodišnji je selektor kratkog igranog filma za Motovun Film Festival i član
DVIJE STRANE KAMERE- BOTH SIDES OF THE CAMERA
O radu ispred i iza kamere polaznicima Kampus Motovuna više će reći nagrađivane hrvatske glumice i autorice Lana Barić i Nina Violić. U sklopu dva predavanja, studenti će imati priliku čuti više o odnosu redatelja i glumaca, procesu predprodukcije, pronalasku sredstava za film, odabiru cjelokupne filmske ekipe, izgradnji konstruktivnih odnosa na setu i mnogo više. Lana Barić scenaristica je i glavna glumica u filmu Tereza37, koji je uvršten u glavni program ovogodišnjeg Motovun Film Festivala. U sklopu svog predavanja govorit će o izazovima i prednostima kreiranja lika iz pozicije scenaristice i glumice. S kakvim se preprekama suočava glumica kada treba utjeloviti ulogu koju je napisala? Nina Violić, čije je kratkometražno ostvarenje Janje prikazano u sklopu programa Motovunski kratki 2019. godine, podijelit će sa studentima iskustvo rada na filmu iz redateljske i glumačke perspektive. Utječe li i kako glumačko iskustvo na redateljski pristup filmu i kako pomiriti te dvije uloge?
IZGRADNJA VIRTUALNE STVARNOSTI- JERKO ŠKORIĆ
Radionica Izgradnja virtualne stvarnosti osmišljena je kao praktični uvod u svijet VR-a. Pod vodstvom operativnog direktora tvrtke Delta Reality, Jerka Škorića, polaznici će naučiti koje sve vrste virtualne stvarnosti postoje i saznati više o interakciji unutar virtualne stvarnosti, pristupu izradi virtualnog sadržaja te izradi videa u 360°. Dotaknut će se i teme virtualnih svijetova te intenziteta i imerzije virtualne stvarnosti. Jerko Škorić operativni je direktor tvrtke Delta Reality s višegodišnjim iskustvom u prodaji i vođenju projekata virtualne stvarnosti. Delta Reality višestruko je nagrađivana tvrtka koja se bavi dizajnom i razvojem sustava virtualne i proširene stvarnosti.
2019.
Četvrtu godinu zaredom Kampus Motovun okuplja studente filma i mlade filmaše u jedinstvenom programu kojem je prije svega cilj povezivanje studenata i njihova buduća suradnja. Ove godine velikim smo dijelom usmjereni prema tehnologijama budućnosti, odnosno primjeni VR-a u filmu. Studenti imaju priliku sudjelovati u intenzivnoj trodnevnoj radionici VR-a i poslušati neka predavanja upravo na tu temu. Uz sve to, ne zaboravimo ni tradicionalni debatni klub koji se na festivalu održava od samog početaka, a posljednjih je godina prirodno postao dio Kampusa, kao i predstavljanja filmskih škola iz cijelog svijeta i projekcije studentskih filmova. Kampus se održava od 23- 27.7. a prijaviti se možete do 1. srpnja na studenti@motovunfilmfestival.com
RADIONICA– PRIČANJE VR PRIČE- KRISTIAN BOUW I PAOLA VANESSA BUITRON
Trodnevna radionica o razvoju priče u videosurroundu (360 stupnjeva), VR-u (virtualna stvarnost) i AR-u (proširena stvarnost). Sudionici će steći znanje o svakoj od te tri tehnologije i načinu njihova korištenja za pričanje priče. Vidjet će uspješne studije slučajeva o razvoju priče primijenjene na svaku od tih tehnologija, a na kraju će moći i sami pokazati što su naučili. Kristian Bouw je iskusni developer, direktor i poduzetnik. Osnivač je nagrađivane agencije NotionTheory. Bio je konzultant tvrtkama poput Microsofta, PBS-a i NASA-e, a radovi su mu objavljivani u publikacijama poput Timesa, Wall Street Journala, The Guardiana itd. Paola Vanessa Buitron pomaže u pripovijedanju u novim medijima za brojne klijente NotionTheoryja. Formalno obrazovanje iz prava, povijesti i kompjuterskih znanosti omogućava joj da modernom tehnologijom uokviri kreativne priče.
PREDAVANJA
UMJETNOST FILMSKOG PLAKATA- LOREN MRKUŠIĆ
Kako napraviti filmski plakat po kojem će se vaš film isticati među sve većem broju filmova koji se u kinima bore za pozornost sve manje kino-publike? Što je potrebno da bi plakat bio uspješan i koja je njegova uloga u cjelokupnom oglašavanju filma? Loren Mrkušić, producent te osnivač i direktor The Dream Factory, nagrađivane vodeće europske agencije za kreativno filmsko oglašavanje, govori o izradi filmskih plakata koji se mogu uspješno natjecati na prenapučenom filmskom tržištu.
VR I FILM- ISKORAK U NOVO, ANDREJA HAMOVIĆ
Film teži stvoriti privid stvarnosti, odnosno stvoriti svijet kojem vjerujemo i svijet u kojem se možemo poistovjetiti s junacima. VR je iskorak dalje u toj namjeri. Uz specifične postupke snimanja, VR potpuno mijenja izraz filma, odnosno koristi filmski jezik i gramatiku na posve drugačiji način. Andreja Hamović je beogradski snimatelj. Radio je na mnogim projektima i predaje već više od deset godina. Voditelj je Filmskog odsjeka na Institutu SAE u Beogradu.
DEBATNI KLUB
Već godinama je Debatni klub neizostavni dio raznolikog programa Motovun film festivala. Riječ je o dnevnom terminu rasprave u kojem gosti i posjetitelji festivala uz moderaciju kritičara profesionalaca raspravljaju o filmovima prikazanim prethodnog ili prethodnih dana. Debatni klub svake godine vodi filmski kritičar, pisac i novinar Jurica Pavičić uz podršku još nekog od kolega iz struke. Prirodno, od kad je pokrenut Kampus, debatni klub je dio tog programa I u njemu za vrijeme festivala svakodnevno sudjeluje četrdesetak studenata. Debatni klub vodi Jurica Pavičić.
PREDSTAVLJANJE FILMSKIH ŠKOLA
S idejom da je za studente filma korisno upoznati se s edukacijskim metodama drugih filmskih škola, kao i s praktičnim radovima kolegica i kolega studenata s drugih škola i iz drugih država, Kampus Motovun predstavlja filmske škole iz Hrvatske i cijelog svijeta. Škole su predstavljene kroz kratku prezentaciju i filmske radove studenata. Svaku od škola imala predstavljaju studenti- polaznici Kampusa.
Akademija umjetnosti Sveučilišta u Banjoj Luci
Bolji dani, 20’ Boris Andrejević
Sva naša jutra, 10’26’’Karmen Obrdalj
Tri pisma iz Sarajeva, 6’29’’ Boško Krljaš
Izgubljeni grad, 9’21’’ Sara Radusinović
Akademija dramske umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu
Doma za Božić, 31’ Tomislav Đurinec
Akademija umjetnosti Sveučilišta u Novom Sadu
Mrtvi kapital, 14’18’’ Ivana Janošev
Podrška, 10’ Milica Maletin
Čelkaš, 23’ Ružica Anje Tadić
Pričaćeš mi kad se vratiš, 10 ’ Tamara Kostrešević
Željna sna, 15’ Aleksa Pantić
Maska, 16’ Ivan Vanja Alača
Osveta, 10’ Mateje Đedović
Sveučilište Peking Normal, Kina: Looking China
Zametak, Leutrim Voka
Skrivene, Felipe Gutierrez Reyes
Mi smo samo u prolazu, Goran Nikolić
Zaslužujete biti u moru, Tamara Kadović
Slikarova potraga, Emanuel Hänsenberger
Ptičje gnijezdo, Juss Saska
Visoka škola Ringling za umjetnost i dizajn, Florida
I’ll Bee There, 2’ Madeleine Montana
EVOL, 4’48’’Bella Engala
Virtus, 2’13’’ Luna Križan
Pričajmo o Vragu, 3’27’’ Luna Križan
Rajsko Sveučilište, 3’54’’ Henrique Franhani
Vjeran, 3’59’’ Numa Khandwani
Samsara, 3’10’’ David Wimert
Zvukovi zemlje, 7’49’’ Austin O’Reilly
Sandmen, 10’15’’ Austin O’Reilly
Sateliti, 12’21’ Gi Sun Kim
VERN- Filmsko, televizijsko i multimedijsko oblikovanje, Zagreb
Dijagnoza, 16’55’’Hrvoje Mandić
NZG, 14’03’’ Hrvoje Mandić
Posljednja piletina, 14’33’’ Marin Lencović
F60.3, 9’52’’ Pavle Bobinac
2018.
Kampus Motovun filmska je radionica za mlade profesionalce i studente filma iz Hrvatske i regije radi produbljivanja stručnih znanja, upoznavanja s novim trendovima, filmskom praksom u drugim zemljama i umrežavanja s kolegicama i kolegama iz zemalja regije i Europe. U trećem izdanju Kampus Motovun programa pripremili smo predavanja renomiranih autora, radionicu analogne fotografije i debatni klub. Veći dio programa čini predstavljanje filmskih škola i akademija izborom kratkometražnih studentskih filmova kako bi polaznici dobili uvid u različite edukacijske prakse. Kampus Motovun održava se od 24-28.7.2018. Prijaviti se možete do 1.srpnja na studenti@motovunfilmfestival.com
PREDAVANJA
ALEKSA STEFAN RADUNOVIĆ, CASE STUDY: LIJENČINA
U predavanju A.S. Radunovića fokus će biti na nastanaku filma Lijenčina. Prolaziti će se potencijalni problemi s kojima se mladi redatelji susreću. Kako formirati ekipu, rasporediti poslove, na koji način tražiti prave lokacije, vrste glumaca i njihove prednosti i mane, kako rasporediti vrijeme i kako se pravilno spremiti za dane snimanja. Posebni naglasak bio je na radu s naturščicima, odnosno kako ih pravilno pripremiti za snimanje. Aleksa Stefan Radunović (1992.) rođen je u Španjolskoj, a u Crnu Goru se doselio 2000. godine. Studirao je digitalnu animaciju. Na filmu Lijenčina počeo je raditi na tečaju Film za promjenu društva.
KARPO AČIMOVIĆ GODINA- PREDAVANJE
Karpo Ačimović Godina slovenski je snimatelji redatelj, jedan od najzačajnijih predstavnika Jugoslavenskog “Crnog vala”. Neki od njegovih najpoznatijih filmova na kojima je radio kao redaatelj i snimatelj su Umetni raj (1990.), Okupacija u 26 slika (1978.) i Splav meduze (1980.). Predaje na sveučilištu u Ljubljani, a bio je mentor studentima na tridesetak kratkih igranih filmova koji su osvojili razne međunarodne nagrade. Član je Europske federacije snimatelja- IMAGO.
Karpo Godina govoriti će o tome kako što više sačuvati i što manje oštetiti autorske doprinose filmskih autora kod digitalizacije i restauracije filmova. Predavanje će biti ilustrirano sa odlomcima iz njegovih filmova, u kojima je i sam sudjelovao kod restauriranja tih filmova.
SEBASTIAN SCHIPPER- PREDAVANJE
Sebastian Schipper njemački je glumac i redatelj. Jedan od mnogih filmova u kojima je glumio poznati je međunarodni hit Trči Lola, trči (1998.). Njegov četvrti redateljski uradak, film Victoria (2015.), prikazan na 65. Berlin film festivalu osvojio je šest nagrada od kojih je jedna za režiju. Sebastian Schipper podijeliti će svoje iskustvo s obje strane kamere, kao redatelj i kao glumac i govoriti o tome što je bitno kako bi se uspostavio uspješan odnos između redatelja i glumaca, koje su česte pogreške i zašto nekad dolazi do međusobnog nerazumijevanja u tom odnosu.
RADIONICA FOTOGRAFIJE “U POTRAZI ZA KADROM”
Polaznici Kampus Motovun programa ove godine sudjelovati će i u praktičnoj radionici fotografije. Radionica je posvećena istraživanju i značenju osnova fotografskog izraza u službi filmskoga jezika. Na predavanjima, primjerima i praktičnom dijelu radionice polaznici će moći eksperimentirati i istraživati kapacitet i potencijal statičnih slika kao polazište za svoj filmski izraz. Pojednostavljeno, uz upotrebu point-and-shoot aparata svako kroz fotografske vježbe sudionici će tražiti neke od kadrova za svoj prvi sljedeći projekt. Radionicu vodi Andreja Hamović.
Andreja Hamović je beogradski snimatelj. Radio je na mnogim projektima i ima više od sedam godina predavačkog iskustva. Voditelj je filmskog odsjeka na Institutu SAE u Beogradu.
DEBATNI KLUB
Prije sedam godina edukativni dio festivalskog programa ojačan je Debatnim klub. Svakodnevno se za vrijeme festivala raspravlja o filmovima prikazanim prethodnog ili prethodnih dana. Debatni klub svake godine vodi filmski kritičar, pisac i novinar Jurica Pavičić uz podršku još nekog od kolega iz struke. Treću godinu za redom Debatni klub je dio programa Kampus Motovun
PREDSTAVLJANJE FILMSKIH ŠKOLA
S idejom da je za student filma korisno upoznati se s edukacijskim metodama drugih filmskih škola, kao i s praktičnim radovima kolegica i kolega studenata s drugih škola i iz drugih država, Kampus Motovun treću godinu za redom predstavlja studentske filmove iz cijelog svijeta. Svaka od predstavljenih škola ima i svoje predstavnike- polaznike Kampusa.
ADU- AKADEMIJA DRAMSKE UMJETNOSTI, Zagreb
Majči, 50’29’’Josip Lukić
ASU- AKADEMIJA SCENSKE UMJETNOSTI, Sveučilište u Sarajevu
Prikazani su studentski filmovi:
Autorefleksija u tri episode, 12’33” Sara Ristić
Čistoća, 38’ Neven Samardžić
Izranjanje, 6’ Sajra Subašić
Mesne okruglice, 7’28’’ Amar Spahić
FAMU – ŠKOLA ZA FILM I TV FAMU, Akademija izvedbenih umjetnosti u Pragu
Paun, 27’ Ondřej Hudeček
Plodovi oblaka, 10’ Kateřina Karhánkova
Sretan završetak, 6’ Jan Saska.
FAKULTET DRAMSKIH UMETNOSTI (FDU), Sveučilište u Beogradu
Oni žive, 30’ Goran Nikolić
Tišina, 11’ Jovana Avramović.
NIZOZEMSKA FILMSKA AKADEMIJA (NDFA), Umjetničko sveučilište u Amsterdamu
Allez, Viens!, 23’ Biserka Šuran
Lazarus, 26’ Gonzalo Fernandez
VERN, Studij Filmskog, televizijskog i multimedijskog oblikovanja Zagreb
Call centar, 14’ Borjan Cvrtila
Hilda, 9’44’ Matej Baletić
Nisam pio… , 17’16’’ Sara Ludoški Hodak
2017.
Kampus Motovun lagana je ljetna radionica za filmske profesionalce, poluprofesionalce, studente i sve one koji žele znati više! Škola traje od 25. do 29. srpnja i ima jedno do dva predavanja dnevno o temama koje se obično ne pokrivaju u redovnim filmskim školama, okrenuta su budućnosti filmskog stvaralaštva, a vode ih istaknuti filmski autori. Za sve polaznike/ce sklonije teoriji, svakog dana organiziramo okrugli stol o najzanimljivijim i najinovativnijim filmovima iz programa Debatni klub. Voditelji razgovora vodeći su filmski kritičari i kritičarke. Detaljan popis predavanja i predavača bit će dostupan uskoro, a odabrani sudionici radionice biti će odabrani i objavljeni 1. srpnja!
O svemu se informirajte putem našeg e-maila: studenti@motovunfilmfestival.com
PREDAVANJA
DVIJE VIZIJE BUDUĆNOSTI; OBJE MRAČNE ANDREJA HAMOVIĆ, PETAR PETROVIĆ
Dva predavača s različitim pogledima, spekulativno razmišljanje i hrpa primjera iz književnosti i filmova o pravcu u kojem se kreće naša profesija. Postavlja se pitanje što će se dogoditi s čovjekom u procesu snimanja filmova u bliskoj budućnosti. S jedne strane, razvoj tehnologije i uspon umjetne inteligencije, a s druge stalna utrka za zaradom i potreba za smanjivanjem troškova produkcije – to su trendovi koji dovode u opasnost radna mjesta. Koja će radna mjesta u filmskoj industriji u idućim desetljećima biti najsigurnija, a koja najmanje sigurna? Jesu li sindikati dobra stvar jer čuvaju radna mjesta članova filmskih ekipa ili su loši jer usporavaju napredak? Od kakve je to važnosti za krajnjeg korisnika? I gdje će se on uopće nalaziti: u kinu ili u svojoj sobi? Andreja Hamović je beogradski snimatelj. Radio je na mnogim projektima i ima više od sedam godina predavačkog iskustva. Voditelj je filmskog odsjeka na Institutu SAE u Beogradu. Petar Petrović je predavač na Institutu SAE u Beogradu. Filmski je i televizijski režiser s iskustvom u rasponu od ultrakomercijalnih sadržaja do gerilskih produkcija. Trenutačno je producent i režiser dokumentarnih filmova na medijskoj platformi VICE Srbija.
UMJETNOST FORŠPANA; LOREN MRKUŠIĆ
Što je potrebno za uspješan filmski foršpan? Kako uzbuditi vašu potencijalnu publiku i potaknuti je da dođe pogledati film? Producent Loren Mrkušić, osnivač i ravnatelj The Dream Factory, jedne od vodećih europskih agencija iz filmskog oglašavanja, govori o snimanju foršpana za današnju filmsku publiku.
MASTERCLASS AGNIESZKE HOLLAND
Agnieszka Holland dobitnica je ovogodišnje Nagrade Maverick u Motovunu. Osim projekcija nekoliko njezinih filmova, održano je majstorsko predavanje jedne od najvećih poljskih redateljica. Njezin prvi film Provincijski glumci (koji možete vidjeti u Motovunu!) osvojio je nagradu kritike u Cannesu, a nominaciju za Oscara upisuje kod čak tri filma: Europa Europa, Gorka žetva i U tami. Režirala je više od 30 igranih filmova i epizode serija poput Žice i Kuće od karata. Ove godine osvojila je Srebrnog medvjeda na Berlinaleu za film Pokot, anarhofeminističku ekološku dramu koja je prikazana i na festivalu.
ODNOS SKLADATELJ – REDATELJ; KJARTAN SVEINSSON, RÚNAR RÚNARSSON
Plodonosna umjetnička suradnja Kjartana Sveinssona i Rúnara Rúnarssona započela je s kratkim filmom Posljednja farma iz 2003. godine. Njihovi radovi predstavljeni su na vodećim festivalima i osvojili su mnoge međunarodne nagrade. U svojem predavanju Sveinsson i Rúnarsson osvrnuli su se na svoje karijere i razvoj kao skladatelja, odnosno redatelja, i analizirali vlastite umjetničke odabire u odnosu na zahtjeve filmske prakse. Kratki filmovi Rúnara Rúnarssona nominirani su za Oscara, Zlatnu palmu i Europsku filmsku nagradu. Njegovi dugometražni filmovi Vulkan i Vrapci i kratki film Posljednja farma bili su prikazani u motovunskom programu Istrand. Kjartan Sveinsson je bivši član glazbenog sastava Sigur Rós. Njegov prvi samostalni projekt bila je glazba za operu u četiri čina Der Klang der Offenbarung des Göttlichen Ragnara Kjartanssona inspirirana romanom Svjetlo svijeta nobelovca Halldóra Laxnessa. Od 2011. godine Sveinsson je s Ragnarom surađivao na različitim projektima, primjerice, na instalacijama Take me Here by the Dishwasher i The Visitors.
DEBATNI KLUB
Prije šest godina direkcija Motovunskog festivala odlučila je edukativni dio programa ojačati specifičnom formom koja se zove Debatni klub. Riječ je o dnevnom terminu rasprave u kojem gosti i posjetitelji festivala uz moderaciju kritičara profesionalaca raspravljaju o filmovima prikazanim prethodnog ili prethodnih dana. Debatni klub svake godine vodi filmski kritičar, pisac i novinar Jurica Pavičić uz podršku još nekog od kolega iz struke. Ove godine debatni klub vode Jurica Pavičić i redatelj Hrvoje Hribar.
DODATNE RADIONICE I PROGRAMI
Uz tradicionalni debatni kub, polaznici će aktivno sudjelovati i u drugim događanjima tokom festivala poput razgovora s autorima „netočno u podne“. U sklopu događaja „ljudska videoteka“ polaznici će u obliku male radionice nakon individualnih razgovora s sudionicima programa „izopačena umjetnost“ pisati kratke scenarije za film o pojedinom sugovorniku. Također je moguće sudjelovati u PhD istraživanju koje provode voditeljice filmskih studija u Londonu (Department of Culture, Media and Creative Industries (CMCI), King’s College London) na temu „live cinema“. Polaznici će imati mogućnost snimati kratke video intervjue s gledateljima nakon „live cinema“ projekcije filma Tuvalu.
PREDSTAVLJANJE FILMSKIH ŠKOLA
Predstavljanje raznih filmskih škola i prikazivanje studentskih filmova otkriva sudionicima razne mogućnosti studentske razmjene i studiranja u drugim zemljama te ih upoznaje s načinom rada drugih filmskih škola dok studenti imaju priliku kolegama prikazati svoje studentske radove i razmijeniti dojmove i iskustva.
STUDENTSKI FILMOVI:
ADU- AKADEMIJA DRAMSKE UMJETNOSTI -Sveučilište u Zagrebu
Party, 11′ 40 ” Ivan Stanić
Vuk i Maca, 5′ 35” Jurica Marković
Promo ADU, 2′ Filip Zadro
Kesica, 3′ 18” Andrije Tomić
ALU- AKADEMIJA LIKOVNIH UMJETNOSTI- Sveučilište u Zagrebu
Zelena Pluća, 9’12”
Putujem Sama, 1’34” Maura Batarilović
John Smith Showreel, 15′ Tara Ivanišević
Florida, 20′ Jason Mulhausena
Onako neka šuma, brdo u biti, 13’39” Romano Dautanac
Susjedi, 07’42” Jasna Kovačević
Spavači izgubljene svakodnevice, 13’15” Larisa Šmirtan
SAE INSTITUT, Beograd
Illuminate, 12′ Nina Belina
Rainy days, 5′ Ivan Tomić
Girl, 5′ Katja Leitgeb
FDU- FAKULTET DRAMSKIH UMJETNOSTI CETINJE, Sveučilište Crne Gore
Kad ja pođoh… 7′ Sara Stijović
Game over 9′ Sara Stijović
Vremenska kapsula 7’22 ” Tamara Kadović
Jadi mladog ljubica 16′ Zvonimir Grujić
DOC NOMADS- Sveučilište Lusófona, Lisabon, Sveučilište za kazalište i film u Budimpešti, Umjetnička škola Luca, Kampus Sint-Lucas u Bruxellesu
Suzzane, 21’30 ” Simona Jerala
Horizon, 29′ 06 ”
ESAV- ÉCOLE SUPÉRIEURE D’AUDIOVISUEL – ESAV-, Sveučilište Toulouse II-Le Mirail
Hudo vreme, 44′, Anja Strelec.
FALMOUTH ŠKOLA ZA FILM I TELEVIZIJU- Sveučilište Falmouth
primjer rada na Falmouth sveučilištu u Motovunu su prikazana dva filma: Siffre i Longwave
Longwave, 9′ 14 ” Cain Popovski Smith.
Siffre, 10′ Henry Crisp
2016.
Ove godine očekujemo da će Motovun biti „zborno mjesto“ studenata i budućih filmskih profesionalaca. Stižu nam studenti i predstavnici filmskih škola iz Beograda, Ljubljane, Sarajeva i Zagreba, uz poziv svima koji se žele priključiti, da se prijave što prije. Kampus Motovun novi je program Motovun film festivala zamišljen kao radionica za mlade profesionalce i studente filma iz Hrvatske i regije, s ciljem produbljivanja stručnih znanja, upoznavanja sa novim trendovima kao i kinematografskom praksom u drugim zemljama i umrežavanja s kolegicama i kolegama iz drugih zemalja regije i Europe. Kampus Motovun održava se za vrijeme festival, od 26-30.07.2016. kroz predavanja, projekcije studentskih filmova, okrugle stolove i debatni klub.
PREDAVANJA
KAKO DO PRVOG FILMA?
Marko Škop (Slovačka) i Damjan Kozole (Slovenija) – Dvojica redatelja iz različitih zemlja i različitog umjetničkog staža u razgovoru u formi okruglog stola su izložili svoja iskustva o pitanju koje najviše muči svakog mladog redatelja i studenta filma: kako se izboriti za mjesto pod filmskim suncem, kako snimiti prvi film?
FESTIVALSKA PROMOCIJA I PR
Thessa Mooij (Silversalt PR, New York) – stručnjakinja za komunikacije s petnaestogodišnjim iskustvom održala je predavanje koje je ponudilo alate za kreiranje strategije za festivalsku promociju i publicitet kako bi se maksimalno povećao potencijal filmskog uratka i krenulo u promociju odmah po njegovom završetku. Predavanje je uključivalo zanimljive primjere uspješnih kampanja i promotivnih materijala.
(POST)PRODUKCIJA 2.0
Tom Vujnović (Vizije SFT, Zagreb) – Predavanje o novim trendovima i dostignućima u području filmske produkcije i postprodukcije. Prezentacija postupka i alata koji se već koriste, ali i onih koji su u fazi znanstvenih radova i tek trebaju postati alati budućnosti. Predstavljane Lytro Cinema, ‘fotogrametrije’, algoritama za usporavanje slike, stabilizaciju kamere i micanje ‘motion blura’, te štošta drugo.
AUTOBIOGRAFSKI DOKUMENTARAC
Nenad Puhovski – prezentacija posvećena autobiografskoj formi u suvremenom dokumentarnom filmu i povijesti tog formata popraćena brojnim zanimljivim filmskim isječcima, te komentarima i iskustvima autora, producenta i profesora dokumentarnog filma, Nenada Puhovskog.
MASTERCLASS: MEĐU LJUDIMA
Želimir Žilnik – Žilnik je u ovom predavanju predstavio svoju metodologiju snimanja filmova, primijenjenu u gotovo svim njegovim filmovima s društvenim angažmanom, humorom, groteskom, komedijom I eksplicitnom političkom kritikom. Tijekom cijele svoje karijere on promatra paradoksalne i iracionalne strane ljudskih sudbina i državnih struktura: od ranog socijalizma i njegove likvidacije, preko orkestriranja i izvođenja jugoslavenskih ratova, dezintegracije države, uspostavljanja tzv. demokracije i njezinog poraza pa do novih trendova “davanja zakletve” EU.
DEBATNI KLUB
Tradicionalni Debatni klub postaje dijelom Kampus Motovun programa. Ove godine odvija se pod vodstvom iskusnih i afirmiranih filmskih kritičara Jurice Pavičića (Jutarnji list, Zagreb) i Deana Kotige (Hrvatski filmski ljetopis).
PREDSTAVLJANJE FILMSKIH ŠKOLA
S idejom da je za studente filma korisno upoznati se s edukacijskim metodama drugih filmskih škola, kao i s praktičnim radovima kolegica i kolega studenata s drugih škola i iz drugih država, Kampus Motovun predstavlja filmske škole iz cijelog svijeta, kroz kratku prezentaciju i filmske radove studenata. Škole predstavljaju sami studenti, koji su sudjelovali i u odabiru filmova, pa u takvom konceptu studenti postaju aktivni sudionici samog programa, koji valoriziraju i prenose iskustva.
STUDENTSKI FILMOVI:
ADU- Akademija dramske umjetnosti, Sveučilište u Zagrebu
Rastanak, 7’30” Filipa Zadro
Naš Božić, 10 ’ Jakova Nola
Mesnica, 3’ Lovro Mrđen
Pljeskanje, 11’37” Mladen Stanić
AGRFT- Akademija za kazalište, radio, film i televiziju, Sveučilište u Ljubljani
Male ribe, 22’ Maja Križnik.
Slastni Gust, 18’ Miha Možina
ALU- Akademija likovnih umjetnosti, odsjek za animirani film i nove medije, Zagreb
Miramare, 8’ Michaela Müller
Vucje igre, 4’34” Jelena Oroz
Kad me nema, 3’04” Dorotea Cerin
Nasljedstvo, 06’41” Maura Batatilović.
SAE Institut, Beograd
Dead blind, 8’ Petar Savić i Nikola Vesić
Kvantum koji nedostaje, 11’ Relja V. Simić i Nikola Petrović
Ogoljen, 3’ Tamara Mouhamed
ZeLIG- Škola za dokumentarni film, televiziju i nove medije, Bolzano
U ovom stanju bivstva, 23’ Nika Šaravanja
WAJDA SCHOOL, Varšava
Nogometna braća, 28′ Marcin Filipowicz
Ad rem, 3 ’Julia Groszek