Palestinska udovica Salma mora se suprotstaviti svom novom susjedu, izraelskom ministru obrane koji se useljava u svoju novu kuću nasuprot Salminom nasadu stabala limuna, na granici između Izraela i Zapadne obale. Izraelske snage sigurnosti vrlo brzo proglašavaju Salmina stabla opasnošću za ministrovu sigurnost i izdaju zapovijed da se iščupaju. Zajedno s mladim palestinskim odvjetnikom Ziadom Daudom, Salma odlazi sve do izraelskog Vrhovnog suda kako bi pokušala spasiti svoja stabla. Njezina borba zainteresira Miru Navon, ministrovu suprugu koja je zarobljena u svom novom domu i nesretnom životu. Unatoč različitostima i granicama među njima, između dvije se žene stvara nevidljiva veza, a zabranjene veze jačaju i između Salme i Ziada. Salmino pravno i osobno putovanje odvodi je duboko u složen, taman i katkad smiješan kaos sukoba koji se odvijaju na Bliskom istoku.
Eran Riklis
Eran Riklis radi na filmu od 1975. godine. Završivši Nacionalnu filmsku školu Beaconsfield u Engleskoj, 1984. godine je snimio svoj prvi film “Za vedroga dana možete vidjeti Damask” (On a clear Day you can see Damascus), politički triler temeljen na istinitoj priči. Sedam godina kasnije snimio je film “Finalna utakmica” (Cup Final), koji je hvalila međunarodna kritika, a bio je prikazan i na nekoliko filmskih festivala (između ostalih u Berlinu i Veneciji). Godine 1993. “Zohar” je postigao veliki uspjeh u Izraelu, a njegov film “Vulcano Junction” iz 1999. je Riklisova posveta rocku. Film “Sirijska nevjesta” (The Syrian Bride) postigao je veliki međunarodni uspjeh, ne samo na festivalima. S druge strane, režirao je kratke filmove, reklame i TV serije.