Klubom boraca započele Skrivene projekcije!

a9cc954d2d0aee9bf069ec677550b06d
Prvi od pet klasika generacija prikazan je sinoć u Laubi u sklopu Skrivenih projekcija.

Klub boraca, prvi od pet filmskih evergreena koji su obilježili generacije ljubitelja sedme umjetnosti, prikazan je sinoć u Laubi u sklopu Skrivenih projekcija Motovun Film Festivala. Program kojim se zagrebačka publika zagrijava za jubilarni 20. uspon na Brdo filmova diljem glavnog grada sakrio je još Društvo mrtvih pjesnika, Ta divna stvorenja, Noć na zemlji i Let iznad kukavičjeg gnijezda. Prijavom na skrivene.motovunfilmfestival.com pronađite ih do 13. srpnja.

Četvrtu godinu zaredom Motovun Film Festival pretvara zagrebačke prostore i mjesta u tajna kina u sklopu programa Skrivene projekcije. Tako je sinoć Kuća za ljude i umjetnost Lauba nakratko postala klub boraca prikazavši istoimeni filmski klasik Davida Finchera pred dvjestotinjak ljudi čijim je okupljanjem službeno započelo tajno zagrijavanje za 20. izdanje festivala koji se ove godine održava od 25. do 29. srpnja.

Brad Pitt, Edward Norton i Helena Bohnam Carter utjelovili su 1999. likove iz nihilističkog romana Chucka Palahniuka i zauvijek ostali zapamćeni kao antiheroji konzumerističkog društva koje nas iz minute u minute pretvara u robove vlastitog namještaja, automobila i novčanika. Klubom boraca počela je motovunska igra skrivača koja traje do 13. srpnja i zagrebačkoj publici donosi kultne filmove generacija.

Pravila su jednostavna za svakoga tko zna čuvati tajnu – prijavi se na newsletter Motovun Film Festivala koji se nalazi na službenoj stranici MFF-a i 24 sata prije skrivene projekcije saznaj tajnu lokaciju izvanrednog kina. Klasici koji još čekaju da ih se pronađe u bivšim samostanima, industrijskim prostorima i šumovitim eksterijerima su Društvo mrtvih pjesnika, Ta divna stvorenja, Noć na zemlji te Let iznad kukavičjeg gnijezda. Ulaz na sve skrivene projekcije je besplatan, a donosi ih Addiko banka.

Skrivenim projekcijama Motovun Film Festival osigurava filmsku kondiciju svima koji će se ove godine popeti na Brdo filmova, a pretprodajom paketa Sve po 15 kuna! osigurava i maksimalnu uštedu na ulaznicama. Deset karata za filmove koje sami izaberete na blagajni festival kupite po cijeni od 150 kuna, ali što prije jer akcija traje do 10. srpnnja.

Fotografije: Nina Đurđević