Najbolji redatelj Karlovih Vary stiže u Motovun!

b57d59bd8ab6077f62adb6d20271770e
Damjan Kozole nakon Češke dolazi u Motovun gdje prikazujemo njegov film "Noćni život".

Stižu nam najsvježije nagrade: Damjan Kozole, redatelj filma „Noćni život“ ("Nočno Živlenje") koji je premijerno prikazan na prestižnom festivalu u Karlovym Varyma, vraća se kući s nagradom za najboljeg redatelja. Njegova prva sljedeća stanica je Motovun, gdje film prikazujemo u glavnom programu. Priča je to nadahnuta istinitim događajem koji je uzdrmao Sloveniju, u kojem su psi na smrt izgrizli svojeg vlasnika, uglednog liječnika. U filmskoj verziji glavni je lik ugledni advokat, a njegova supruga pokušava istražiti što se dogodilo. Scenarij supotpisuju Damjan Kozole i Ognjen Sviličić, u svojoj drugoj scenarističkoj suradnji.

Ovo je peti povratak najplodnijeg slovenskog redatelja u Motovun: još od 2003. i "Rezervnih dijelova", preko "Slovenke", "Rad oslobađa", "Projekt Rak" do "Noćnog života". Niti jedan drugi redatelj nije toliko često prikazivan na našim platnima – pridodamo li tome producenta Danijela Hočevara čije smo filmove prikazivali u dvoznamenkastim brojevima, jasno je da je riječ o ljudima koje smatramo kućnim prijateljima festivala. Zato se iskreno radujemo važnoj nagradi, najvećem priznanju u dosadašnjem Kozoleovu radu i od srca čestitamo!