„Dobra žena je odsjekla sve oko sebe, nema razvijene stavove ni vlastito mišljenje. Njen je ideal sigurnost, zaštita, dobar i miran život gdje je ništa ne mori iz okoline jer je ni ne doživljava. Bolni rez u njenom životu odvija se u trenutku kad najvažniju odluku treba donijeti samostalno.“ – rekla je glumica Mirjana Karanoviću osvrtu svoj redateljski debi „Dobra žena“ u razgovoru s Barbarom Matejčić danas Točno u podne u Motovunu.
Dobra žena je kontroverzna priča o izlaženju izvan sigurne zone i moralnoj dilemi koja suprotstavlja lojalnost i ljubav s jedne strane te moralnu izdaju svojstvene ljudskosti s druge. Radnja je ispričana iz Karanovičine nesvakidašnje perspektive jer je novopečena redateljica odrasla u potpuno drugačijim uvjetima od onih u filmu. Iako odrasla pod utjecajem feminizma i jakih, samostalnih žena, izjavila je kako je zapravo željela profilirati upravo tip submisivne žene. U svojoj je karijeri Mirjana Karanović osvojila dask, ekrane i platna, ne razmišljajući da bi mogla raditi i iza kamere. Veliki joj je poticaj u ovom prijelazu bila izjava Slobodana šijana koji ju je uzeo za primjer glumice iz Srbije koja bi se vrlo lako mogla baviti i režijom.
Glumičin redateljski debi premijerno je prikazan na filmskom festivalu Sundance, a potom je srpsku premijeru imao na Festu gdje je sama autorica osvojila nagradu za glavnu glumicu. Premijeru u Hrvatskoj film je ostvario na Pulskom filmskom festivalu te je proglašen najboljim filmom hrvatske koprodukcije. Sada je pokucao i na motovunska vrata koja mu se otvaraju u petak, 29.7. u 21 sat u Kinu Trg.
Vidimo se na projekciji!